気になったニュースの台本!? TVでは報道されない例のアレ関連情報

ただいまサイバー攻撃中でおやすみ中ですがニコニコ動画で政府やメディアが報道しない例のアレ関連情報を動画投稿しています

トランプ暗殺未遂事件の被害者 家族を庇って命を落とした英雄の妻がバイデンの電話を拒否

 

トランプ集会の英雄の妻がバイデンの電話を拒否

 

コーリー・コンペラトーレ氏の未亡人ヘレンさんは、夫がトランプ氏の集会で亡くなった後、バイデン氏からの弔問の電話を断った。

 

ヘレン:

 

「私の夫は熱心な共和党員だったので、私と話をしたくなかったでしょう。」

 

ボランティア消防士のコーリーさんは、集会で狙撃兵から家族を守ろうとして亡くなった。

 

出典:ニューヨークポスト

 

 

 

 

WIFE OF TRUMP RALLY HERO DECLINES BIDEN'S CALL

 

Corey Comperatore's widow, Helen, declined a condolence call from Biden after her husband's death at a Trump rally.

 

Helen:

 

"My husband was a devout Republican, and he would not have wanted me to talk to him."

 

Corey, a volunteer firefighter, died protecting his family from a sniper at the rally.

 

Source: New York Post

 

 

 

 

 



トランプ銃撃事件後、未亡人がバイデン氏の電話を拒否

トランプ大統領暗殺未遂事件で殺害された勇敢な消防士の未亡人ヘレン・コンペラトーレさんは、バイデン氏からの電話に出ないことを選択した。

ヘレン・コンペラトーレ:

「私はバイデン氏と話をしなかったし、彼と話したくもなかった。

私の夫は熱心な共和党員だったので、私と話をしたくなかったでしょう。

私はトランプ氏を支持しており、彼に投票しますが、バイデン氏に対して悪意はありません。」

出典: ワシントンタイムズ

 

 

 

 

WIDOW REJECTS BIDEN'S CALL AFTER TRUMP SHOOTING

Helen Comperatore, the widow of a brave fireman killed during the attempted assassination of Trump, chose not to take a call from Biden.

Helen Comperatore:

"I didn't talk to Biden, I didn't want to talk to him. 

My husband was a devout Republican, and he would not have wanted me to talk to him.

I support Trump that's who I'm voting for, but I don't have ill will towards Biden." 

Source: Washington Times

 

 

 

 

カナダのスナイパーも内部犯行説を唱える

 

 

カナダ軍の狙撃兵:トランプ銃撃犯は「内部」の協力を得ていた

ダラス・アレクサンダー氏は、カナダ軍の狙撃チームに14年間所属し、カナダ首相を含む世界の主要指導者を身近に警護していた。同氏は、トーマス・マシュー・クルックス氏には内部からの協力者がいた可能性があると示唆した。

ダラス:

「私はこの種の事件の展開や仕事のやり方をよく理解しており、昨日何が起こったのかを見ました。銃撃犯が政府機関、組織、または政府内のどこかから支援を受けていたことに疑いの余地はありません。」

 

出典:デイリーメール

 

 

 

SNIPER FOR CANADIAN MILITARY: TRUMP SHOOTER HAD “INSIDE” HELP

Dallas Alexander spent 14 years in a sniper team for the Canadian military providing close protection for major world leaders, including the Canadian Prime Minister. He suggested that Thomas Matthew Crooks may have had inside help.

Dallas:

"I'm very familiar with the layout of these types of events and what the job should be, and I saw what happened yesterday. I have no doubts in my mind that the shooter had help from somewhere within an agency, an organization, or the government.”

Source: Daily Mail

 

 

 

 

4chanで見つけたもの:

 

「私の名前はジョナサン・ウィリス。

トランプ大統領の集会で屋上にいる2人の狙撃兵の有名な写真に写っている警官です。

私は暗殺者を少なくとも3分間は狙っていたことを国民に知らせるためにここに来ましたが、シークレットサービスの責任者は犯人を殺害する命令を出すことを拒否しました。

上層部は、暗殺者がトランプ大統領を銃撃する前に私が暗殺者を殺害するのを100%阻止しました。」

"

 

 

 

 

"Found on 4chan:

 

"My name is Jonathan Willis. I'm the officer in the famous photo of the two snipers on the roof at Trump's rally. I came here to inform the public that I had the assassin in my sights for at least 3 minutes, but the head of the secret service refused to give the order to take out the perp. 100% the top brass prevented me from killing the assassin before he took the shots at president Trump."

 

Source:

https://boards.4chan.org/pol/thread/474066576/they-wouldnt-let-me-take-out-the-shooter

 

 

 

 

 

 

新着:新たな視覚化により、ペンシルバニア州の集会中にドナルド・トランプがいかに命を落とす寸前だったかがわかる。

 

トランプ氏は、最後の瞬間に振り返って、大画面に映し出された不法移民の統計を見たと述べている。

 

「私が確認していたあのチャートが私の命を救った」とトランプ氏は元ホワイトハウス医師のロニー・ジャクソン氏に語ったと報じられている。

 

国境警備隊が私の命を救ってくれた。」

 

「もし私がそのチャートを指差して、それを見ようと頭を回していなかったら、その弾丸は私の頭に直撃していたでしょう。」

 

グラフィック: TT の pointconsciousness。

 

 

 

 

 

NEW: New visualization shows just how close Donald Trump was from losing his life during the Pennsylvania rally.

 

Trump says he turned his head at the last moment to look at the illegal immigration statistics that were on the big screen.

 

"That chart that I was going over saved my life," Trump reportedly said to former White House doctor Ronny Jackson.

 

"The border patrol saved my life."

 

"If I hadn’t pointed at that chart and turned my head to look at it, that bullet would have hit me right in the head."

 

Graphic: pointconsciousness on TT.

 

 

 

 

マイリンク

lit.link